Antara kamu Dan aku

Didalam tawa ada duka, didalam sedih ada sendunya, didalam celik ada kegelapannya.
Tika mentari senja ingin melabuhkan tirainya, keindahan alam dan kerdipan bintang dilangit menjadi pengubat duka.
Tersenyum indah si bulan purnama hanya mampu untuk aku mengadu seglanya. Alangkah , sepinya waktu ku menyusun hari-hari mendatang. Kadangkala, dengan hanya menipu diri sendiri untuk aku menutupi segala rasa ini. Kerinduan terhadap si Arjuna hanya mampu untuk aku pendamkan.
Kau lah teman, kaulah pelindung, kaulah pelindung dan kaulah segalanya untuk aku. Aku tak mampu untuk menyuara apa ug terpendam, hanya tinta dan karya ini untuk melepaskan segala. Sesak didalam dada hanya dapat dilepaskan dengan deraian airmata. Punyakah ruang untuk aku dihatimu???

No comments:

Post a Comment