Cerita saya ♥


Assalamualaikum blogger :) lamanya dah tak updated entrikan , almaklum laaaa baru sekarang nie free sikitt ehh bukan sikit tapi banyak.. hahaha.. sekarang nie saya pengganggur tegar dan bibik yang tak diiktiraf dirumah sendiri, walaupun tak di iktiraf tapi kira dapatlah jugak duet poket walaupun tak banyak tapi alhamdulillah rezekikan ? hee :) this is the first entry untuk tahun 2014 . alahai , ketinggalannya aku .. kemain tebal lagi habuk kat dalam nie .. hahaha , tengoklah dah lama tak menuliskan haa kemain lagi celotehnya . okay lah , kita cerita dari awal tahun ye..


Begini ceritanya, aku menuju ke alam baru (bkn berkahwin ye) tetapi menuju ke alam praktikal.. Aku ditempatkan dibahagian PENDAKWAAN selama 3 bulan , pada mulanya dijanjikan selama 4 bulan tetapi rupanya ada masalah teknikal didalam surat.. Mula bile dapat tahu tue macam wahh heavennya nak habis awal , konon boleh lari dari masalah laah tapi rupanya bila sampai hari akhir tue kemain lagi beratnya hati nak tinggalkan bahagian tue. sebab apa? sebab banyak ilmu yang aku dapat dekat situ.. staffnya bagus peramah , happening dan paling best pegawai dan staff dekat situ tak lokek ilmu langsung.. Tapelah setiap pertemuan akan ada perpisahan.. Apa yang dapat aku katakan terima kasih daun keladi, dengan setiap tunjuk ajar yang mereka berikan akan sentiasa tersemat didalam hati ini.. Tiada yang mampu untuk syeeda balas jasa kalian melainkan doa semoga kalian dimurahkan rezeki dan berjaya didalam kerjaya yang kalian bina..

okaylah cukuplah kot corat coret syeeda sampai sini.. mata pon dah mengantuk , nanty kita updated lagi ye.. Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment