Diary S.I :)

Setiap detik dan setiap waktu yang berlalu mempunyai pelbagai , kenangan , cubaan dan dugaan . Sampai bila harus merintih pada suatu yang tak pasti . setiap jam yang berdetik telah mengajar aku erti kedewasaan dan betapa sukarnya untuk menempuh hidup didunia yang fana ini . sekian lama melayari keindahan dunia ciptaan TUHAN ini membuatkan aku rindu dengan dambaan seorang lelaki disisi aku yang kerdil nie . Betapa sunyinya hidup ini tanpa seorang lelaki yang bergelar KEKASIH , seorang pelindung untuk seorang wanita yang lemah dimuka bumi ALLAH ini . Alangkah beruntungnya aku andai diberi peluang sebegitu . Akanku hargai anugerah yang diberikan oleh ALLAH itu . Tapi apakan daya , ketentuan Tuhan adalah segalanya . Aku menerimanya dengan redha . Tidak lama lagi keputusan SPM akan keluar . penentu masa depan aku akan terjawab apabila aku mendapat keputusan tue esok . Hati aku resah , kepala aku runsing , perasaan aku buntu . Didalam keresahan ini aku pinginkan seseorng untuk menghiburkan hati aku . Sang kekasih entah kemana menghilangkan diri meninggalkan aku terkontang kanting sendirian ........



bersambung...

No comments:

Post a Comment