02nd of march

Hye Assalamualaikum, alhamdulillah kita diberi kesempatan lagi untuk bertemu bulan yang ketiga pada Tahun 2015 syukur. Sepanjang dua bulan yang lepas pelbagai onak dan duri kehidupan yang telah terjadi. hmm apa ya? hahaha biasalah hidup kalau tiada dugaan tak adventure laaa kan?

Di permulaan minggu dibulan ketiga ini nampaknya schedule as a student pon padatlah, mana taknya struggle untuk midterm laa, event untuk kelab lah dan assignment yang makin menimbun pon.

Sebulan lebih je lagi nak final yaallah cepatnya masa berlalu pergi dan tak sabar rasanya nak final then cuti untuk merehatkan otak. hohoho.

Semester dua nie adalah semester yang sangat mencabar almaklumlah semuanya core gila sampai kadang-kadang termimpi subject statistic allahu, penangan orang yang tak suke nombor macam tue laaa ya dok. Nak menghabiskan tahun pertama nie rasa macam lama je padahal nanty dah masuk tahun ketiga barulah rasa macam nak patah balik laaa apa laaa, Padahal benda tue normal je sebenarnya tapi perasaan yang over. Macam dip dulu laaa nak abiskan dip tue rasa macam bercinta sangat tapi bila dah konvo tue kalau boleh nak balik ke zaman sana tue, alaa zaman muda mudi ulang alik ponteng kelas waktu dip dulu. hahaha bila ingat balik kelakarlah, ponteng kelas pegy sogo bagai shopping dapat duet ptptn. So nanty aku ada anak nanty bolehlah cerita dengan dyeorang mcm mane perangai mommy dyeorang nie waktu belajar. hahaha

okaylah dah masuk waktu maghriblah, nanty ada masa kita sembang lagi okay. daaa :)

No comments:

Post a Comment